نگہبان راشن کی تقسیم

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز نے اپنے خطاب میں اعلان کیا ہے کہ نگہبان راشن کی تقسیم ڈیجیٹل سرویلنس کے ذریعے… غریب خاندانوں کی مالی مدد کریں گے۔ جس میں آپ کو مفت راشن فراہم کیا جائے گا اور آٹا بھی فراہم کیا جائے گا۔ غریب طبقے کے مالی حالات کم ہونے کی وجہ سے انہیں شدید پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

اس صورتحال کو دیکھتے ہوئے وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے یہ فیصلہ کیا ہے۔ کہ وہ راشن کے ذریعے پنجاب کے غریب خاندانوں کی مدد کریں گی۔ تاکہ وہ مالی طور پر محفوظ رہ سکیں اگر آپ اس پروگرام کے لیے رجسٹر ہونا چاہتے ہیں تو آپ یہ کیسے کر سکتے ہیں؟ آپ کو معلوم ہوگا کہ اس مضمون میں آپ کو تمام معلومات فراہم کی گئی ہیں۔ اور آپ اس پروگرام کا حصہ بن کر اپنا راشن آسانی سے حاصل کر سکتے ہیں۔

نگہبان ریلیف پیکیج

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز پنجاب کی صورتحال اور پنجاب میں بڑھتی ہوئی مہنگائی کو دیکھ کر۔ یہ پروگرام غریب خاندانوں کو مالی تحفظ فراہم کرنے کے لیے شروع کیا گیا ہے۔ کیونکہ غریب طبقہ جو مہنگائی کی وجہ سے چیزیں خریدنے سے قاصر ہے۔ انہیں مالی تحفظ فراہم کرنے کے لیے نگہبان پروگرام کے ذریعے راشن فراہم کیا جائے۔

نگہبان پروگرام کا باقاعدہ آغاز کر دیا گیا ہے۔ مریم نواز نے غریب خاندانوں کو ان کی دہلیز پر راشن دینے کا وعدہ کیا ہے اور اس پروگرام کے ذریعے ہر گھر میں راشن دیا جا رہا ہے۔ اور آپ اس پروگرام کے ذریعے اپنی رجسٹریشن کو یقینی بنا کر یہ راشن بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

نگہبان ریلیف پیکج میں امداد

نگہبان پروگرام کے ذریعے غریب خاندانوں کو مالی امداد فراہم کرنے کے لیے راشن فراہم کیا جا رہا ہے۔ اور مریم نواز نے یہ راشن ہر خاندان کی دہلیز تک پہنچانے کا فیصلہ کیا ہے۔ تاکہ جو لوگ ایک وقت کا کھانا نہیں کھا سکتے انہیں یہ راشن دیا جائے۔ تاکہ وہ اپنے اخراجات پر قابو رکھتے ہوئے رمضان کے مہینے میں خوشی سے زندگی گزار سکیں۔ اور مریم نواز کا کہنا ہے کہ 10 کلو 8070 آٹا ان لوگوں کو دیا جائے گا جو نظربند پروگرام کے اہل ہوں گے۔

دو کلو چاول، دو کلو دال اور دو کلو گھی دیا جائے گا۔ لہذا اس پروگرام میں، اگر آپ اپنی اہلیت کی جانچ کرنا چاہتے ہیں تو آپ ہماری ویب سائٹ کے ہوم پیج پر جا کر اپنی اہلیت کی جانچ کر سکتے ہیں۔ آپ وہاں جائیں گے اور اپنا شناختی کارڈ نمبر درج کریں گے۔ جیسے ہی آپ اپنا شناختی کارڈ نمبر درج کریں گے آپ کو مطلع کر دیا جائے گا۔ آیا آپ کا CNIC نمبر اس پروگرام کے لیے اہل ہے یا نہیں۔

نگہبان ریلیف پیکیج میں اہل افراد

اس پروگرام کے ذریعے صرف اہل لوگوں کو ہی امداد دی جائے گی۔

اہلیت کے معیار پر پورا نہ اترنے والوں کو یہ امداد نہیں دی جاتی۔

لہذا اگر آپ اپنی اہلیت کو یقینی بنانا چاہتے ہیں اور آپ اس پروگرام میں اہل ہونا چاہتے ہیں۔

لہذا آپ وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کے شروع کردہ نگاہبان پروگرام کے ذریعے مدد حاصل کر سکتے ہیں۔ اور اس کا باقاعدہ آغاز کر دیا گیا ہے۔

اور پریشان نہ ہوں اور آپ کو کسی دفتر جانے کی ضرورت نہیں ہے۔

ہم کسی بھی دفتر جائیں گے اور وہاں اپنی اہلیت کی جانچ کریں گے۔

نہیں، گھر پر رہیں، آپ گھر پر اپنی اہلیت کی جانچ کر سکتے ہیں۔

اور یہ راشن آپ کو گھر پر دیا جائے گا۔

وہ لوگ جن کی ماہانہ آمدنی 20 ہزار سے 35 ہزار روپے کے درمیان ہے وہ اس پروگرام کے لیے اہل ہوں گے۔

وہ اس پروگرام کے ذریعے آسانی سے مدد حاصل کر سکتے ہیں۔

اور جو مالی امداد کے اہل ہیں اور مالی مشکلات میں زندگی گزار رہے ہیں۔

وہ لوگ جن کے گھر میں ایک وقت کا کھانا نہیں ہے وہ اس پروگرام کے لیے 100 فیصد اہل ہیں۔ اس پروگرام کے ذریعے ان کی مدد کی جائے گی۔

نگہبان ریلیف پیکج کا آغاز

مثال کے طور پر مریم نواز نے بطور وزیر اعلیٰ پنجاب حلف اٹھایا اور کہا کہ نحبان پیغام کے ذریعے غریب عوام کو مالی تحفظ فراہم کیا جائے گا۔ اور یہ بھی کہا ہے کہ وزارت اور صوبے کا نظام سنبھالنا میرا فرض ہے۔ اور میں یہ فریضہ نہایت ذمہ داری سے ادا کروں گا۔ تاکہ غریب لوگوں کی مدد کی جا سکے اور کیونکہ پنجاب میں غربت عروج پر پہنچ چکی ہے۔ اس کو ختم کرنا بہت مشکل ہے اس لیے اس نے کہا۔

کہ میں اپنی حکومت کے دوران مہنگائی بھی کم کروں گا۔ تاکہ غریب لوگ خوشی سے رہ سکیں۔ اور مریم نواز نے بھی اعلان کیا ہے کہ جو لوگ احساس پروگرام کے ذریعے امداد لے رہے تھے۔ تاہم احساس پروگرام کے ذریعے انہیں نگہبان راشن کی تقسیم مالی امداد نہیں دی جا رہی تھی۔ اب وہ احساس پروگرام کے ذریعے آسانی سے راشن حاصل کر سکیں گے۔ اور مالی امداد حاصل کر سکیں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *